Darrera sessió: Valoració grupal de l'assignatura

 


 

 


 

 


EDUCACIÓ FÍSICA EN L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA – CURS 2020/2021

 

VALORACIÓ GRUPAL DE L’ASSIGNATURA I LA DOCÈNCIA IMPARTIDA

 

 

L’objectiu d’aquesta valoració és que, per grups de treball, avalueu els aspectes relacionats amb l’assignatura i la docència impartida per la professora. Alhora, també heu d’identificar els  punts forts i febles i fer-ne propostes de millora al respecte. Gràcies per la vostra col·laboració!

 

Tasca 1. Valoreu, de l’1 al 5, els ítems següents:

Ítems a valorar

1

(gens)

2

(poc)

3

(suficient)

4

(bastant)

5

(molt)

S’han complert els objectius i continguts del programa de l’assignatura?

 

 

 

X

 

Considereu que heu après?

 

 

X (3,5)

 

 

Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades?

 

 

X (3,5)

 

 

Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses?

 

 

X (3,5)

 

 

Els materials aportats són adequats? (complets, entenedors, ben presentats, interessants, etc.)

 

 

 

X (4,5)

 

La metodologia docent ha estat adequada?

 

 

 

X (4,5)

 

Us heu sentit ben orientats/des per la professora?

 

 

 

 

X

El sistema d’avaluació és l’adequat?

 

 

 

 

X

 

Espai per a comentaris i observacions dels ítems anteriors (opcional):

 

 

 

 

 

Tasca 2. Finalment, assenyaleu com a mínim un punt feble, un punt fort i una proposta de millora en relació a l’assignatura i/o la docència impartida

Punt fort: El punt fort principal, està relacionat amb la carpeta d’aprenentatge, aquesta ens ha permès rebre un aprenentatge més significatiu que no pas el assoliríem amb un examen, la constància que comporta l’elaboració de la carpeta implica tenir els conceptes clau de l’assignatura en ment cada setmana. A aquest punt s’hi afegeix la capacitat que s’ha tingut d’impartir classes que eren pràctiques i teòriques a l’hora, amb una pràctica realment entretinguda que feia que la teoria no fos gens feixuga.

Punt feble: El punt feble ha destacar ha estat el guiatge respecte al repte fitcoin race, és un sistema de puntuació que objectivament és just i complert, però que molts alumnes que no eren els encarregats de fer el comptatge no comprenien, i el no comprendre-ho tampoc suposava cap represàlia per a ningú.

Proposta de millora: La proposta de millora, està associada també amb aquest últim punt feble, de cara a altres cursos en els que s’imparteixi aquesta dinàmica, seria probablement més còmoda per l’alumnat si el sistema de puntuació fos més senzill i el període de temps fos diferent. Personalment trobo que seria molt més fructífer el fer un repte que durés més temps però que hi hagués més espai entre cada entrega de vídeos, per exemple, que el repte durés dos mesos i mig però s’entregués un vídeo cada dues setmanes, d’aquesta manera es tindria més temps per editar els vídeos i cada alumne disposaria de més temps per buscar diferents esports a practicar.

Comentaris