Darrera sessió: Valoració grupal de l'assignatura
EDUCACIÓ
FÍSICA EN L’EDUCACIÓ PRIMÀRIA – CURS 2020/2021
VALORACIÓ GRUPAL DE L’ASSIGNATURA I LA DOCÈNCIA IMPARTIDA
L’objectiu d’aquesta valoració és que, per grups
de treball, avalueu els aspectes relacionats amb l’assignatura i la docència
impartida per la professora. Alhora, també heu d’identificar els punts forts i febles i fer-ne propostes de
millora al respecte. Gràcies per la vostra col·laboració!
Tasca 1. Valoreu, de l’1 al 5, els ítems següents:
Ítems a valorar |
1 (gens) |
2 (poc) |
3 (suficient) |
4 (bastant) |
5 (molt) |
S’han complert els objectius i continguts del programa
de l’assignatura? |
|
|
|
X |
|
Considereu que heu après? |
|
|
X (3,5) |
|
|
Les sessions teòriques han estat completes i ben plantejades? |
|
|
X (3,5) |
|
|
Les sessions teòrico-pràctiques han estat profitoses? |
|
|
X (3,5) |
|
|
Els materials aportats són adequats? (complets,
entenedors, ben presentats, interessants, etc.) |
|
|
|
X (4,5) |
|
La metodologia docent ha estat adequada? |
|
|
|
X (4,5) |
|
Us heu sentit ben orientats/des per la professora? |
|
|
|
|
X |
El sistema d’avaluació és l’adequat? |
|
|
|
|
X |
Espai per a comentaris i observacions dels
ítems anteriors (opcional): |
Tasca 2. Finalment, assenyaleu com a mínim un punt feble,
un punt fort i una proposta de millora en relació a l’assignatura i/o la
docència impartida
Punt fort: El punt fort principal, està relacionat amb la
carpeta d’aprenentatge, aquesta ens ha permès rebre un aprenentatge més
significatiu que no pas el assoliríem amb un examen, la constància que comporta
l’elaboració de la carpeta implica tenir els conceptes clau de l’assignatura en
ment cada setmana. A aquest punt s’hi afegeix la capacitat que s’ha tingut d’impartir
classes que eren pràctiques i teòriques a l’hora, amb una pràctica realment
entretinguda que feia que la teoria no fos gens feixuga.
Punt feble: El punt feble ha destacar ha estat el guiatge
respecte al repte fitcoin race, és un sistema de puntuació que objectivament
és just i complert, però que molts alumnes que no eren els encarregats de fer
el comptatge no comprenien, i el no comprendre-ho tampoc suposava cap represàlia
per a ningú.
Proposta de millora: La proposta de millora, està associada
també amb aquest últim punt feble, de cara a altres cursos en els que s’imparteixi
aquesta dinàmica, seria probablement més còmoda per l’alumnat si el sistema de
puntuació fos més senzill i el període de temps fos diferent. Personalment trobo
que seria molt més fructífer el fer un repte que durés més temps però que hi
hagués més espai entre cada entrega de vídeos, per exemple, que el repte durés dos
mesos i mig però s’entregués un vídeo cada dues setmanes, d’aquesta manera es
tindria més temps per editar els vídeos i cada alumne disposaria de més temps
per buscar diferents esports a practicar.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada